sunnuntai 14. elokuuta 2011

Maanpinnallepalautustreenit

Huomioita sunnuntain ratatreenistä:
-Mä en osaa valssata (tämä nyt oli jo tiedossa).
-Mä en myöskään osaa juosta kovaa (tämäkin oli tiedossa).
-Ennakoiva valssi ei kääntänyt Nelliä yhtään mihinkään, kaarratti ihan kamalasti. Monen toiston jälkeen parani. Dani kääntyi paremmin.
-Dani sais lähteä räväkämmin kontaktílta. Tätä treenattiin lelulla.
-Mua on myös pitkään mietityttänyt Danin lähtö. Sais siinäkin lähteä reippaammin liikkeelle. Vaikka sitä hetsais lelulla, niin ehtii vähän "lässähtää" lähdössä. Oon joskus kiusannut sitä poispäin liikkuvalla lelulla, enkä oo saanut sitä varastamaan. Nyt tein muutaman lähdön ja palkkasin 1-2 esteen jälkeen leikillä. Parani! Sain sen jopa kerran nytkähtämään lähdössä, se on jo paljon se! Mua ei oikeesti haittais, jos se joskus varastaisi, just sellasta röyhkeyttä kaipaan. Se on vaan niin kovin kiltti.
-Dani ei edelleenkään tee kontakteja sellasella vauhdilla ku haluaisin. En tiedä, vaadinko siltä liikoja.

Siinä kai tärkeimmät.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti