sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Treeniraporttia

Danille tuli taukoa agista 4,5 viikkoa. Viime viikolla sit palailtiin treenien pariin, ja olipa ihan huipputreenit! Aloitettiin kevyesti keppien avokulmatreenillä. :) Ekalla kerralla oli ohjuri apuna. Kulma oli joka kerta noin 90 astetta, eli ei sen hankalampaa treeniä tehty tällä kertaa. Mut siis ihmeiden aika ei ole ohi; onnistumisprosentti oli 100! Huh, oli kyllä varmaan joku tilastovirhe vaan toi. Eiköhän tilanne  korjaannu ens kerralla. :) Muutenkin treenit meni hyvin, ja jopa kontaktit oli aika kelvolliset. Että seuraavia treenejä ja paluuta maanpinnalle odotellessa. ;-)

Nellinkin treenit Niinulla meni paljon paremmin kuin viime viikolla. Oli oma asenne kunnossa tällä kertaa. Treeninä oli 29 esteen rata. Päästiin ekalla kerralla johonkin esteelle 17, jossa Niinu sit käski mun palkata koira. Olin ihan että häh, kun olisin vaan halunnut testata, päästäänkö nollalla loppuun asti. Syy keskeytykseen oli se, että mun kengänauhat oli auki, eikä Niinu halunnut mun kaatuvan. Argh! Kyllähän mä olin huomannu, et ne nauhat aukes, mut halusin silti päästä nollalla maaliin. Hitsin narut! Tokalla kerralla tuli sit kaikkea, eikä nollasta ollu tietoakaan.. Hyvät treenit oli kuitenkin, vaikka jäikin harmittamaan ne kengännauhat. :D

Ilmotin muuten Nellin kisoihin! Edellisen kerran ollaan kisattu 23.10., että onhan se kai jo aikakin mennä kisaamaan. :) Huomenna (no siis tänään) olis ohjelmassa Riikan ja Katan tokokoulutusta, kivaa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti